April 30, 2012

ploi de primăvară (note)

Ce bine e că ţi-ai deschis inima. şi m-ai lăsat să mă adăpostesc aici, căci ploua afară.
Deci doar aşa?
Totul e să dai uitării, şi n-ar fi greu. vrei să te învăţ eu?
La ce m-ar ajuta... pot şi eu, sunt mare.
Nu e bine să uiţi
Şi atunci tu de ce uiţi?
Nu uit, las doar alte gânduri să-mi inunde mintea. vrei să te învăţ eu?
De ce vrei asta? să învăţ.
Pentru că atunci ai putea să uiţi fiecare dată când am să vin şi când am să plec. la început ar fi o amintire, vag, ar trece prea mult timp să-ţi mai aduci tu aminte. vise, frumoase de altfel. ştii bine că-ţi vreau binele. cred că totuşi am să te învăţ, când ai să creşti mai mare.
Nu e prea dureros asta?
Întrebări fără răspunsuri. Mă bucur că m-ai lăsat să vin aici, de ce totuşi ai făcut-o?
Nu vroiam să te uzi. ştii... ploua afară.

1 coments:

Makü said...

Frumos.... foarte frumos.....iar sa uiti nu este dureros...pt ca oricum nu poti uita....totul ramane stocat in minte, undeva intr-un colt. parerea mea este ca le pastram in subconstient si acesta le va pastra sau le va folosi la un moment dat.
totusi frumos!