July 14, 2011

discuţii

*Din seria: do you believe in miracles?* 

- Ştii.. eu am să merg în Canada.
- Ce?
- Da. Am să-mi iau o slujbă. Îmi cumpăr geanta aia mare pe care am văzut-o cu tine azi. Roşie.
- Şi cum ajungi în .. Canada ?
- A, stai liniştită.. asta e deja planificat. Am să-l vizitez pe Bogdan.
- ...
- Fii atentă. Merg în Bucureşti acolo mă întâlnec prietenii ăia ai noştri şi mă conduc până la aeroport. Biletul e până în Franţa. Am să mă descurc. Stau cam o săptămână acolo. Orcum doar nu o să plec acum. În vreo 2 ani când n-o să mai depind de ştii tu cine.
- Şi pe urmă?
- ce şi pe urmă... pe urmă din Franţa iau biletul spre Canada.Vezi, totul e planificat deja!
- Vise, draga mea, vise.

5 coments:

Bianca Tămaș said...

Visele se implinesc, daca TU crezi in ele. Nu trebuie sa creada altii.

29 decembrie said...

..candva un vis poate deveni realitate.
:)

Raluca said...

i'm glad you're back .
.vise.vise.vise
se indeplinesc..sau nu.

Liuba. said...

mersiiii >:D<

Aryna said...

tare-mi mai place ce-ai scris aici. :) de cand am citit: "you don t need magic to disappear. all you need is a destination.", m-a cuprins un entuziasm copilaresc si-mi place. :)