November 12, 2010

Din obligaţie sau obişnuinţă?

De obicei scrii ceva pentru că ai de scris, scrisul te împinge pe la spate... Eu azi, nimic azi, nimic ieri, nimic, nimic, nimic.
De fapt ar fi de zis.. multe. Dar nu aici, sunt prea ale mele parcă, şi nu le-aş împărţi cu nimeni. Nu încerca să ghiceşti despre ce e vorba, nu afli, adică nici măcar dacă ai fost pe aici şi m-ai răsfoit de vreo câteva săptămâni... deşi legătura nu prea este între ele.
Nu prea are legatură... nu prea reuşesc să fac conexiuni dintre lume şi mine, o să-mi iasă mie într-un viitor apropiat, chiar sunt optimistă din punctul ăsta de vedere. N-am nici cea mai mică idee de ce, dar pur şi simplu sunt. 
N-am mai intrat de mult pe aici, ciudat că am intrat acuma..


Cred că am mai pomenit ceva ... am fost pe un acoperiş zilele astea... Ştii ce e frumos feeling-ul ăla de a sta la înălţime, ii priveşti pe toţi şi nimeni nu te vede, dar e atât de plăăăăcut. Săptămâna asta... săptămâna asta...


Nu am mai ... vai, observ şi eu, am atâtea negaţii în toate postările.. "nu am mai scris, nu am mai făcut, nu am mai nu ştiu ce.. nu , nu , nu... " ...Nu îmi mai termin ideea, încă o negaţie...
Iarăşi postări mai lungi, pur şi simplu tastez aici, fără niciun rost. Ce mai postare...  

1 coments:

Diana said...

awww, vreau si eu pe acoperiiis 8->

cat despre starea ta... hmmm. maybe you should try something new. te scufunzi intr-o mlastina numita "rutina", pare-mi-se. (fugi de eaaa, fugi de eaaa, it sucks :)))