November 13, 2010

13 noiembrie. Retoric

fara diacritice, mi-e intr-un loc acum de ele.
CE DRACU?
Ori eu sunt chioara, am vedenii si traiesc intr-un vis incontinuu
Sau pur si simplu nu esti tu ala care si-a activat, dezactivat, reactivat nici nu mai conteaza ce. Hi5, asa mi-am amintit cum se cheama asta
Si nu tu stai pe el, si nu esti tu ala.
hi5 sucks, asa ziceai, si cred ca inca mai crezi asa..
250 mailuri, ale mele necitite bineinteles... Unde esti si cine esti acum?
M-am certat. Si cat am indurat sa aud... sa vad sa citesc, intr-un final nu m-am abtinut m-am enervat si am iesit de pe mess.
Mi-a spus chestii groaznice despre tine... Mi-a mai zis ca traiesc in trecut.. Mi-a spus multe. Parca ar fi fost constiinta mea.. (da,. sa vezi.. mai exista si ea.)

Nu mai cred in nimic. Nu cred in asa ceva. Nu mi-ai zis cand te intorci.
Delirez in ultimul hal.
Urasc... zi-mi ceva ce nu urasc in momentul asta!

0 coments: