October 14, 2010

And if you don't mind, I would like to breathe.

Mi-e tare dor de vară. Nu-mi place vara, dar totuşi mi-e dor. Erau clipele alea când aşteptam până răsărea soarele sau stăteam în leagănul ăla albastru şi priveam stelele. În 3 ore cât stătusem am reuşit să văd numai o stea căzătoare. Ce clipe... Tocmai mi-am amintit ce dorinţă mi-am pus. Aveam atâta speranţă că se va îndeplini, de fapt a fost ca o mică demonstraţie pentru mine că nici marele stele nu pot îndeplini ceea ce vreau eu. (Încă mai vreau.)
Dar cine ştie, poate totuşi cândva.. 
  În altă ordine de idei. Mi-e dor de vară şi vreau clipele alea pentru mine, chiar aş mai avea nevoie de o pătură, o cană de cafea, un leagan şi... stelele desigur.

4 coments:

madalina said...

si mie mi'e dor de vara:-< >:D<:*

Diana said...

:-? mie nu mi-e dor de vara, eu vreau sa vina odata sfarsitul anului. sa zicem ca vor avea loc niste schimbari destul de vizibile in viata mea... dar pana atunci constanta raman

Liuba :] said...

schimbari... eu sunt cam satula de ele... desi continui sa ma schimb fara sa-mi dau seama..
Profa de fizica ma facuse constanta :)) .. prin a9a.

Kaos Moon said...

mie mi-e dor de toate anotimpurile intr-unul... demult, tare demult, asa era..