September 27, 2010

Re: revenire?

Nu ştiu de ce simţeam nevoia ieri şi azi să-mi repet faptul că m-am întors. Adică, eu credeam că e clar dar se pare că nu e. Asta îmi tot repet de 2 zile încoace. M-am întors dar parcă nu mă simt "întoarsă" .. (Vai, frate, ce pervers sună ... *peste 5 minute* nu sună de fapt deloc. E mai bine. )
Iarăşi mi se revarsă prin vene melancolia de toate zilele, iarăşi urmează să meditez la toate chestiile pe care le-am făcut şi alea alea. De fapt nu am făcut nimic, trecem!

Recitesc ce am scris mai sus, am aberat rău.

Dar mi-am dat seama sau cel puţin e o teorie şi asta... Mi-am dat seama, mai mult sau mai puţin, de ce nu mă simt încă revenită de unde am plecat. Dar această informaţie nu o să ajute civilizaţia cu nimic aşa că nu mai văd rostul să continui...

0 coments: