September 25, 2010

Na, că am promis!

Hai du-te mă... finally I'm home.
Măi da' de fapt, nu prea ştiu ce să fac pe aicea.. Da' am promis cum scriu pe aici cum am vrut să botez eu restaurantul. Da' nu scriu eu chestii obscene, nu azi. Poate atunci când am să fiu mai puţin lucidă. Azi sunt trează mă, ce ai?
Vaaai 15 şi o chitară? ...  Genială seara, să fie toate aşa şi ar fi superb.
Ca o specificare, postarea asta de fapt nu trebuia să existe.. da' am zis că postez ceva azi şi na că mă ţin de promisiune.

Şi da, oficial neoficial sunt back mai mult sau mai puţin. Pauza pe care am vrut să o iau nu a fost chiar aşa cum am vrut eu să fie, dar pot să zic că a fost acceptabilă pauza asta.Chiar am avut nevoie de ea. nu nu nu şi da da da.

Mi-a venit colega cu care am vrut să botez restaurantul acasă, deci noi să fim sănătoşi :))

Ca un mic P.S. Nici nu ştiam că in Piatra există aşa păduri intunecoase. Crezi ce vrei.

2 coments:

Diana said...

:)) e bine, e ok, e superb, magnific si mirobolant, pacat ca nu ai prins si a doua parte a noptii, dar totusi... adriaaaaaaaaaaaaaaaan! =))

ar trebui sa facem din astea mai des.

Liuba. said...

"partea a 2a a noptii" am plecat si eu cu juma' de ora inainte si vai, scap juma' de seara :))
si da. A fost genial.