December 14, 2011

13dec2011

Îmi place să iau pauze din când în când... am impresia că mă ajută... dar e doar o impresie. Senzaţia aia când faci *puf* e superbă, deşi durează puţin... Uneori e folositoare, alteori nu.
azi mi-am luat liber. sunt sigură că nu am omis nimic.
Ieri... a fost ciudat. (deşi nu e cuvântul pe care îl caut). Trăiesc o senzaţie .. de ca şi cum aş fi la gară, dar habar nu am ce tren să iau. Nu îmi place. Stau mai mult pentru a reuşi să-mi adun gândurile. Nu ştiu ce să înţeleg, să cred sau ce ar trebui să ...
Există o limită care se poate depăşi atât de uşor. Şi o depăşeşti, iar după rămâi.. "ce ar trebui să fac acum?".
Am multe imagini ce mi se învârtesc în minte.
Încep să detesc cuvântul aşteptare. Am impresia că m-am dezamăgit pe mine însumi... (şi mi-e oarecum frică să mă gândesc că ar putea fi adevărat.)
Presupun că în momente de genu nu e ok să dispari. Nu m-ar ajuta la nimic. Poate că ar trebui să vorbesc.

Aşteptare...

0 coments: