June 13, 2011

...

oook, şi azi am intrat pe blog şi am văzut asta.
Mulţumesc, Bia., chiar nu mă aşteptam în niciun caz. :)
asta seamănă cu un fel de leapşă.. dar e draguţă. Acum urmează să o "transmit" şi eu mai departe, dar înainte de asta... încă câteva chestii.(aste-s regulile)

7 lucruri random despre mine.
momentan aştept vacanţa
îmi place să fac fotografii
nu ştiu să cânt
vreau să vizitez Anglia
vreau să trăiesc acolo
pisicile sunt foarte drăguţe
tot ce e verde e frumos! :))

urmează să dau premiul la 15 persoane. 
15  chiar nu vor fi 
 Elena  

şi urmează să le anunţ şi pe ele.

Later edit : si de asemeanea multumesc. Rosaline 

6 coments:

Bianca Tămaș said...

>:D<

29 decembrie said...

:D o voi face:)

29 decembrie said...

ps : :*

Lola. said...

hey there.thank you :)

Helenoftroy said...

imediat apare si la mine, dar fara chestia roz :))

Helenoftroy said...

mi-ai luat-o inainte. si eu i-am dat-o Dianei :D app. nu stiam ca va cunoasteti ;))