April 15, 2011

scurt final.

ploaia este ceva superb. Îmi place să merg cu umbrela pe stradă. Când plouă oraşul e mai gol, mulţi stau pe acasă.
Când plouă... e mai multă linişte, e mai uşor să-ţi aduni gândurile.
Este plăcut să stai undeva înauntru cu o cană de ceai şi să priveşti oamenii de afară care se grăbesc să ajungă acasă. Îmi place ploaia, dar nu am spus că îmi place şi vântul. Vântul şi ploaia la 8 am nu se potrivesc deloc cu părul desprins. Asta ştiam şi eu.

Azi, la 1:01 pm am ieşit din Hogaş. Azi nu am avut ultima oră matematica cu vreun extemporal ca anul trecut. Azi nu am fost ultima clasă din tot liceul. Azi cred că am luat vacanţă... Sper ca săptămâna asta să treacă cât mai încet posibil.  Azi nu o să-mi mai fac planuri cu ce urmează să fac în continuare. Azi nu vreau schimbări. Vreau doar să mă relaxez cât mai mult posibil... nu cred că vreau imposibilul.

Mâine plec.
Trebuie să recunosc, totuşi o să-mi fie dor.
(later edit : dar lor le va fi dor de mine?)  

1 coments:

Helenoftroy said...

p.s dor de tine imi este. tare. si mai vreau sa-ti zic ca nu-mi place ploaia. :)) chiar daca imi place textul tau, nu fac un compromis :P