January 25, 2011

de ce acum nu am visat asta, acu' chiar as fi avut nevoie...

*fara diacritice!

Vroiam doar sa intru un pic azi si pe aici, sa mai spun cate mi s-au intamplat. Ca un rezumat, ideea importanta e ca sunt cea mai cascata fiinta a lumii.. Mi-am pierdut 1 an jumatate din viata. Mi-am piedut telefonul. Cu cele 117 numere de telefon pe care le avea. Numai eu puteam sa patesc asa ceva. Tipic mie. ah, da, Azi am aflat ca daca iti recaperi numarul cu cartela, asta nu inseamna ca iti recapeti si cele 100 si ceva de numere pe care le-ai avut salvate.  Ah, ce trist.
De ce ziceam visare? ... pai, inainte obisnuiam sa fiu ... "pregatita" ca sa zic asa cu astfel de lucruri.. De data asta chiar nu m-a anuntat nimeni gen "ah, stii, vezi ca ai sa-ti pierzi telefonul duminica" .. Poate nici chiar asa.. Cred ca nu am fost eu atenta cand mi s-a anuntat noua "informatie"  [ce delirare]

Altceva?

La cladirea numita liceu nu s-a mai intamplat nimic, dar chiar absolut nimic. Am foat mult prea somnoroasa luni incat sa mai stau si la chimie. Vreau doar sa se termine saptamana asta care pe de alta parte e si cea mai ...cea mai... nu stiu. Se trezesc toti profii acuma, exact cand noi vrem sa ne culcam. O sa urmeze o alta saptamana dupa, nu prea pot s-o numesc vacanta, deci chiar nu pot. Singura diferenta va fi faptul ca voi dormi mai mult de 10 jumatate, nu?

0 coments: