November 20, 2010

Ar fi trebuit să fie "Impresii !!!!"

Scriu rapid, sunt cam pe fugă...
şi cred că asta va fi ultima mea postare, cel puţin pentru următorii, bine următoarele 2 luni.
da, sunt pedepsită.
"Cum naiba, (ca să nu zic dracu') .. de fapt cum dracu' vrei să aud telefonul ăla nenorocit când stau în primul rând la un concert cu phoenix.?" ..
şi totul e mirific.
şi măcar am rămas cu nişte amintiri bestiale, pentru muuuult mai mult de astea 2 luni, în care o să mă sece încontinuu la cap.(ca să mă exprim frumos) .. halal exprimare, de fapt o să mă frece,fută, bată, sece, ... orice altă chestie de genu....la cap.
Tipic ei.
La dracu' aş fi vrut şi eu pana aia.

P.S. Na, Diana, că am fost mai rapidă pe aici... deşi te las pe tine să dai toate detaliile, aşa cum îţi place ţie.
Off.

1 coments:

Diana said...

1. bila meaaaaaaaaaaa, mi se rupe. la propriu.
2. maine scriu, nu-s intreaga azi, sa ma regenerez si eu un pic...
3. cacat, ca fix cand au dat aia pene si autografe am zburat noi spre baie ca sa ne speriem de parul devenit chiar padure de la atata dar atata headbanguit.
4. si totusi genial frate, genial, pacat ca nu mai aveam voce sa-ti zic pa... te-am vazut din departare. dar eram deja intrata in transa, ma mir cum de m-am mai putut tine pe picioare pana la masina.
a, da, si 5, uita-te maine la tv =)) ne-au filmat baga-mi-as...

*long comment, stiu*