October 25, 2010

atenţie! se votează.

eu şi experienţa mea de azi cu votatul. Nici nu vreau să-mi amintesc. Numai eu pot fi atât de căscată.
Cică...totul e ok, verifică ăla de acolo carnetul meu de note, bla, bla. Totul e ok, e vizat. Alea, alea. Şi îmi dă foaia de vot, şi Liuba cea inteligentă nu a auzit ce e aia cabină :)) .. eu bifez ce am de bifat acolo, chiar în faţa băiatului, şi se aude un strigăt dintr'ăla sictirit! "ÎN CABINĂĂĂ, vă rog! Dar ce mai contează, eu ce să mai fac în cabina aia, deci a fost penibil. A fost una dintre cele mai penibile faze care mi s-a întâmplat ... luna asta?!? .. da, cred că luna asta.
Sper să nu mai am de a face cu voturi dintr'astea serioase până minim la 18 ani. Deci, a fost... tipic mie.

În altă oridine de idei, am betigaşe. Ah, genial. Ce e ciudat pentru mine, e că aştept balul, nici mie nu-mi vine să cred. Anul trecut de exemplu nu eram atât de interesată, deşi eram şi boboacă... Ei, dar trecem...

P.S: Cred că mi-am rezervat doza de râs, măcar pentru vreo 2-3 zileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :))

1 coments:

Diana said...

lasa ca nici eu nu am avut vreodata simtul realitatii. sunt ceva mai imprastiata, mai aeriana cum zici tu, dar e mai bine, sa stii, decat sa fii un pamantean neinteresant mai bine esti aerian. asa sfidezi si legile gravitatiei. ^^