September 19, 2010

Chiar e nevoie mai mereu de titlu?

Ca deobicei, când vreau să scriu ceva, intru aici tastez două litere şi gata. Puf, ideea dispare cum nici n-a apărut. Bine, azi recunosc am intrat fără să am ceva fix in minte dar totuşi... se putea şi mai bine.
Parcă nimic interesant. Am cam neglijat blogul săptămâna asta. Bine, nu consider blogul ca pe o obligaţie dar uneori mi se pare că ar semăna cu un mini-jurnal dintr'ăla în care scriu tot ce-mi trece prin cap. Iniţial vroiam să fie ceva special, să tastez aici texte gândite şi cu o oarecare importanţă... poate povestiri.. sau nu ştiu dar in orice caz nu ceea ce tastez eu acum.

E cam stupid, dar hei! E blogul meu, fac ce vreau.

Azi sunt singură ca de obicei. Vaaai, câtă libertate. E superb, doar că sunt câteva probleme cu mâncarea... Am fost nevoită să învăţ cum se face supa. Nu-i rău. Chiar a ieşit destul de bună, ceea ce m-am mirat şi eu. Sunt în lipsă de idei. Mereu sunt... cred. Sau nu, uite zilele astea am scris o scrisoare. Mi-a luat fix 2 zile şi au iesit 8 pagini geniale scrise de mâna cu un "font" mai mic decât 8 sau ceva de genu'. Partea comică e că destinatarul nu prea vrea să verifice poşta. Cam trist pentru mine, trecem.

Altceva?Altceva nimic. Mie aşa o poftă de popcorn dar nu prea am de unde să-l scot eu acum la 12am.? Tipic mie. Bine, mă liniştesc... merg să ma uit la un film şi am să ronţăi ciocolată... şi aşa filmul se cheamă Chocolat.

0 coments: